پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

pesaram

عشقی فراتر از زمان

پزشک اطفال (دکتر ایرانی)

1390/3/28 0:56
نویسنده : gelareh
442 بازدید
اشتراک گذاری

دلم طاقت نیاورد و بچه را بردم پیش پزشک خودش ،اول وزنش کرد گفت 7/600 و گفت که با وجود اسهالش وزنش با تغذیه تکمیلی خیلی خوبه.همچنین افزودن که ماست بده و کته +دوغ و سوپ اما پارسا سوپ دوست نداره .درضمن گفتم آیا میشه شیر را بدوشم بدم بهش که در جواب ایشون گفتن مکیدن باعث تولید شیر میشه اما من روزا شیرمو میدوشیدم  با قاشق کوچیک میریختم تو دهان پارسا جونم Smile و شبا میزاشتم  مستقیم شیرمو بخوره (اینکار باعث مچ درد و دست دردم شده بود) آخه با لثه اش محکم گاز میگرفت این کارو برای 5ماه ادامه دادم چون وقتی دندون دراورد بیشتر گاز میگرفت

 

تا 10 روز من درگیر این اسهال لعنتی بودم

تجربه

آی مادرا آب سیب ندین به بچه. مادر شوهر منم گفت آب سیب بده بند میاره شکمشو  اما وقتی دادم اسهال بچه از پوشک زد بیرون یعنی آنقدر آبکی بود .که از پزشک پرسیدم گفت آب سیب روان میکنه تفاله سیب بند میاره.شما هم یادتان باشه برای بند آوردن  اسهال  باید موز +هویج پلو +کته ماست+دوغ ... بدین نه چیز دیگهYell

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pesaram می باشد