پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

pesaram

عشقی فراتر از زمان

ذوق وصف نشدنی

1390/5/2 22:59
نویسنده : gelareh
256 بازدید
اشتراک گذاری

90/5/2

ظهر بابا مرتضی ماشین آورد بعد از 3 روز گشتن .پرسیدن نظر تو دلبندم بالاخره ماشین امد در خدمت شما.وقتی از طبقه دوم ماشین را دیدی کلی ذوق کردی و زمانی که در ماشین گذاشته شدی دیگه دل پیاده شدن نداشتی.با هزار کلک از ماشین جدا شدی و با هزار آرزو به خواب رفتی تازه داشتم نفس راحت میکشیدم که انگار بر من حرام هست ارامش ،با صدای درزدگیر رحیم دیوانه بیدار شدی و ماجرای زیبای من اغاز شد و تا ساعت 7:30 سرو کله زدن با تو ادامه داشت.تا بابا مرتضی تشریف اوردن آنگاه مانند انسانی سبک بال بودم که خستگی از تنم درامد باشه چون مسولیت به گردن بابا می افتاد .با امدن بابا به پارک رهسپار شدیم و فقط ناظر بازی دیگر کودکان بودیم سر آخر با نون خریدن بیرون گردی پایان یافت و به خانه عزیمت کردیم اکنون ساعت 10:45 تو خوابیدی و من با عشق به تو برایت تایپ میکنم باشد اگه روزی رسیدی به مرحله خوندن این مطالب را هم بخونی و بدونی که عاشقانه دوستت داریم.شکلات منماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

معصومه مامان سهند
5 مرداد 90 13:03
سلام عزیزم قربون این پسر خوشگل شیطون بشم من. با اجازتون لیبنکتون میکنم. به ما هم سری بزنید


znde bashid.mamnon
معصومه مامان سهند
5 مرداد 90 13:53
از حضور گرمت ممنونم عزیز دلم
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 14:37
سلام و صد سلام . با پست جدید به روز شدم. خوشحالم میکنید بخونید و نظرات خوشگلتون رو بهم بدید. من و سهند دوستتون داریم.
معصومه مامان سهند
7 مرداد 90 17:02
خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میشم به ما سری بزنید
مامان شایان
9 مرداد 90 12:27
ای جانم که شکلات مامانشه. خدا حفظش کنه باشید و خوش باشید
نی نی توپولی
11 مهر 90 0:53
سلام چطورید؟نیستید کم پیداید پست جدید هم... منتظریم بای
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pesaram می باشد