پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

pesaram

عشقی فراتر از زمان

سلام

1390/5/10 14:16
نویسنده : gelareh
233 بازدید
اشتراک گذاری

 

90/5/4

پسر قشنگم تو واژه سلام را درست در جای خودش بکار میبری .جدیدا به هرکی میرسی میگی سلام البته م را زیاد نمیگی .اما این کلمه برام زیباست خیلی زیبا .

هر بار هم که اسمت را صدا میکنم فارسی سلیس میگی بلی.واقعا صدا تو دوست دارم و از خدا سپاسگزارم که باعث شادیم شده.هرچند بعضی اوقات خیلی ناراحت میشم اما منو ببخش.


کم کم داری بزرگ میشی و رفتارت گرچه با حرکات سریع  که از کنترل من خارج همراه است اما قابل ستایش برای من .شکر ای خدای بزرگ

90/5/7
با مادر شوهر جان رفتیم پارک هپکو میدونم آنجا را خیلی دوست داری برای همین دیگه پاتوقمون هپکو هست .از بازی کردن شما بگویم اینکه  کلی سرسره و تاب الکلنگ بازی کردی
به سر سره میگی سور سوری

خلاصه بابا از پله بالا میارت و خودت سر میخوری میای پایین بعد هم بدو بدو میری که از پله بری بالا البته تا زمانی که من بودم نمیزاشتم از پله بالا بری اما اینبار که بابا مواظبت بود را نمیدونم خلاصه کلی بهت خوشش گذشته راستی با مثله رانندگی هم کنار آمدی دیگه اذیت نمیکنی وقتی بابا نشسته پشت رول . چون یکساعت اول، من طفلک باید بیام جنابعالی را بگذارم در ماشین جلوس فرمایید و چشم از وجود مبارکتان برندارم  حتی گاهی پلک نزنم تا شاید رضایت داده و در ساعت دوم اجازه دهید بابا بشینه جای والاحضرت پارسا خان و به سمت مکان تفریحی حرکت کنند.اینم از ماجرای ما ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نی نی توپولی
13 مرداد 90 19:31
آفرین پارسا جون
مامان سهند
16 مرداد 90 17:55
سلام عزیز دلم با سفرنامه بارسلون در خدمتتونم. خوشحال میشم نظرات قشنگتون رو توی وبلاگ سهندم ببینم
مامان سهند
16 مرداد 90 18:13
سلام عزیز دلم. با سفرنامه بارسلون در خدمتتونم. منتظر نظرات خوشگلتون هستم
نی نی توپولی
17 مرداد 90 14:55
مامان پارسا جون
18 مرداد 90 16:08
زنده باشی پارسا جونی


mersi
مامان شایان
22 مرداد 90 13:03
ای جانم از این آقا پارسا. قربون سلام کردنش. عکس از این پسر خوشگلمون بزار از طرف من ببوسش
نی نی توپولی
23 مرداد 90 17:03
سلام آقا پارسا
مامان سهند
1 شهریور 90 19:26
نی نی توپولی
4 شهریور 90 2:35
کجایی گلاره جون کم پیدایی؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pesaram می باشد