پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

pesaram

عشقی فراتر از زمان

خاطرات از شیر گرفتن

1390/9/21 9:58
نویسنده : gelareh
803 بازدید
اشتراک گذاری

9/1

از امروز تصمیم گرفتم دیگه بهت بعدظهر شیر ندم البته تو هم مقاومت میکردی و نمیخوابیدی اولین قدم این بود که دیگه پیش کامپیوتر نشینم این پروسه تا از شیر گرفتن نهایی ادامه دارد.

90/9/1

برای از شیر گرفتن شب هم عزمم راسخ شد با مرتضی هم هماهنگ شدم تا دیدم پارسا میگه اوف شده م ه م ه روش به سفارش مادر شوهر جون چسب زدم و با رژقرمز حسابی خونی رنگش کردم موقع خواب هر 2 کنار پارسا خوابیدیم پارسا هم وسط ما بود که راه فرار نداشته باشه مرتب پارسا سراغ منو میگرفت  مرتضی هم میگفت سینه اش زخم شده خوابیده این ترفند ادامه داشت تا پادشاه ساعت 11 خوابید و ساعت 3.5 بیدار شد دوباره مرتضی از محل خواب اصلیش یعنی پذیرایی به اتاق خواب آمد و خواباندش و آخرین بار هم ساعت 6 که با آب بخواب رفت و برای صبحانه ساعت 8.5 بیدار شدیم این شب بخیر گذشت.

9/5

برای تلخ کردن سینه مجبور به گرفتن داروی سنتی صبر زرد شدم برای پارسا هم بخاطر خوب بودن دیشب جایزه اتوبوس موزیکال و رقاص  گرقتم اما بخونید ماجرای امشب منو شب از دید پارسا پنهان بودم و مرتضی مامور خواب پارسا بود که بخوبی هم خواباندش منم کمی لواشک + بیسکویت و آبمیوه + لیوان نی دار آب را کنار دستم گذاشتم که اگه بیدار شد بدم بهش هنوز یکساعت از خواب مبارکش نگذشته بود که با گریه عجیب بیدار شد در همین حال گوشی مرد هنرمند من به صدا در امد و به خانه مادرش احضار شد وای آنقدر پارسا گریه کرد لج کرده بود با هیچ زبونی کوتاه نمیامد برای 20 دقیقه یکریز گریه میکردFrown خلاصه با آمدن مرتضی دوان به طرف یخچال شدم و از اون عصاره تلخ استفاده کردم تا پارسا مشغول خوردن شد گفت تلخه و کوتاه آمد با ژله امشب هم ختم به خیر شد.

9/6

یکشنبه بعد  3 روز که نذاشتم پارسا بعد ظهر ها بخوابه  برای اولین بار خوابید البته از ساعت 1:30 که من آهنگ خواب سر دادم تا ساعت 2:25 دقیقه آقا بازی کرد و خسته امد و در بستر لالا کرد الان ساعت  4 هنوز بیدار نشده.

شب هم بعد کلی شیطنت تا صبح بخواب رفت.Kiss

9/7

شب دیگه اذیت نمیکنی زیبای من و داری راضی میشی و من خوشحالم که با این قضیه کنار آمدی اما به روزهای فکر میکنم که از بس برام سخت بود شیر دادن که به فکر شیر خشک میافتادم و حتی چند بار از اس ام ای گلد و پروگرس استفاده کردم یاد اونوقتا بخیر .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pesaram می باشد