پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

pesaram

عشقی فراتر از زمان

خرداددددددددد

1391/4/25 16:59
نویسنده : gelareh
318 بازدید
اشتراک گذاری

11خردادددد

از همه این تعریفات بگذریم ناراحت کننده ترین قسمت اینه که دستبندم گم شد اولین طلایی که مرتضی برام کادو اورده بود بسیار زیبا بود با هشتادو هشت قلب زینت یافته بود .تعجب میکنم که چطور گم شد اخه هم کلفت بود هم قفلش سفت بود .دارم فکر میکنم شاید این ناراحتیم عاملش خودم هستم که مرتب سر پارسا داد میزنم و جواب بیزبونی و ناتوانی اون هست که مرتب چشمام دنبالشه تا شاید پیدا بشه .

 

15خرداد

صبح بهمراه این کوچولو رفتم تا برای همسر روز پدر کادو بخرم در کل پس از کلی گشتن یک ادکلن بسیار خوش بو گرفتم با یک بسته بندی شکیل و گل سرخی که روش نصب بود گذاشتم  درون یخچال تا عصر جناب همسر بازش کنه و همچنین خانواده عریزشون را شام دعوت کردیم تا سرافرازمون کنند .

 

 

31خرداد

یک زمان بزرگترین ناراحتیم این بود که چطور هربار باید پارسا راببرم دستشویی که صد البته به لطف کلمه عادت و گذشت زمان این وضع برام تحملش آسان شد دارم اکنون به این فکر میکنم که ما انسانها هربار باید به یک موضوع بعنوان مشکل نگاه کنیم  وگرنه زندگی انگار سپری نمیشه.هنوز دستبندم پیدا نشد و فکر نکنم پیدا بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به pesaram می باشد